Tel: 0741-039.292

Tel: 0757-571.635

Email: neoklinik@yahoo.com

Seriile încep în fiecare zi de Luni a săptămânii și se finalizează Vinerea din a doua săptămână petrecută în clinică.

La secțiunea Programări Online vă invităm să selectați o zi de Luni și să verificați disponibilitatea.

Rezervările se fac Online prin completarea chestionarului. Vă rugăm să fiți atenți la completarea acestuia deoarece neconformitățile sunt sancționate cu excluderea din clinică și pierderea sumei depuse în avans.

Programarea Online cuprinde 4 etape:

  1. în prima parte se va alege pachetul de tratament dorit. Puteți alege un singur pachet - o singură afecțiune. În clinică pachetul se poate completa, se poate mări prin adăugarea unor proceduri medicale suplimentare la recomandarea medicului și cu acceptul Dumneavoastră. Pachetul de servicii medicale nu se poate micșora ca și valoare. În caz de micșorare se vor achita costul serviciilor oferite gratuit.
  2. se va verifica disponibilitatea locurilor la data solicitată de Dumneavoastra.
  3. se va completa chestionarul de anamneză raportat la programul de recuperare ales. Completați acest chestionar cu mare atenție întrucât informațiile eronate duc la excluderea din clinică și pierderea avansului.
  4. acceptarea la tratament se face instant în momentul transmiterii chestionarului vi se va comunica decizia asupra cererii de rezervare și Voucherul de tratament care va cuprinde toate informațiile cu privire la serviciile de care beneficiați în clinică. Voucherul de tratament va cuprinde și datele financiare, contul bancar pentru depunerea avansului și va fi transmis și pe emailul completat în chestionar. Avansul se depune în termen de 2 zile lucrătoare, prin plată bancară spre contul clinicii. Plata avansului se poate face doar în baza voucherului transmis. În cazul în care nu se efectuează plata în intervalul stabilit, rezervarea este anulată automat.

Prin plata avansului confirmați luarea la cunoștință și acceptul Dumneavoastră asupra Regulamentului Interior (Ghidul Pacientului) și a politicii de anulare a rezervării. Anularea rezervării se poate face cu o cerere adresată telefonic spre clinica dar în cazul anularii cu mai putin de 15 zile înainte de data sosirii sau în cazul neprezentarii la data stabilită, suma depusă în avans nu se restituie.

În cazul în care doriți să schimbați datele unei rezervări se procedeaza la anularea acesteia și crearea unei noi rezervări, respectând politica de anulare impusa de clinică.