Neoklinik Moneasa

cazare-moneasa-prezentare-clinica

Asteptam cu bratele deschise si cu conditii moderne de tratament si de cazare pe toti cei care doresc sa urmeze terapia recuperatorie într-o Clinica moderna si avansata, cu servicii de înaltă calificare si cu o bază de tratament aliniata celor mai exigente standarde. Pacientul vine la Clinica de Recuperare NeoKlinik si, timp de minimum 10 zile, se relaxează, se bucură de confortul unei statiuni montane cu un bioclimat unic,  si mai ales de dedicarea si amabilitatea întregii echipe medicale, pentru a urma o cura completa de tratament, personalizata în funcție de nevoile sale specifice și de starea generala de sanatate.

Clinica de Recuperare NeoKlinik Moneasa – OFERA TRATAMENTE CONSERVATOARE DE FIZIOTERAPIE, KINETOTERAPIE si OZONOTERAPIE PENTRU URMATOARELE AFECTIUNI:

1. Afecțiunile reumatismale degenerative

• Stările preartrozice: la adolescenți sau adultul tânăr cu tulburări statico-posturale ale aparatului locomotor, insuficiență musculo-ligamentară, sindrom de hiperlaxitate, tendință la sedentarism și obezitate, condiții de muncă cu suprasolicitare musculară predominant statică, sechele de rahitism;
  • Spondiloza cu localizare cervico-dorso-lombară cu sau fără manifestări de blocare funcțională;
  • Lombalgia sau lombosciatica – forma subacută sau cronică, de cauză vertebrogenă sau diascală. Sechele algice sau funcționale după laminectomie pentru hernie de disc;
  • Coxartroza primitivă sau secundară fără intervenție ortopedico-chirurgicală;
  • Gonartroza primitivă sau secundară decompensată parțial sau global, cu sau fără intervenție ortopedico-chirurgicală;
  • Artroze ale mâinilor și picioarelor.

2. Afecțiuni reumatismale de tip inflamator

• Sechele dureroase articulare și abarticulare post reumatism acut;
  • Poliartrită reumatoidă în stadiul I, II sau III în afara puseului, cu sau fără intervenții ortopedico-chirurgicale;
  • Spondilita anchilozantă forma centrală sau periferică;
  • Artropatie psoriazică;
  • Artropatiile reactive (secundare unor infecții genitourinare sau intestinale).

3. Sechele posttraumatice

• Stările postortopedico-chirurgicale (artroplastii, osteotomii, tenotomii etc.);
  • Stări (status) post traumatism vertebro-medular;
  • Atrofii, hipotrofii, contracturi musculare, redori articulare, anchiloze, pseudoartroze.

4. Afecțiuni ale sistemului nervos central și periferic

• Nevralgii de orice cauză și cu orice localizare;
  • Radiculopatii de cauză vertebrală, discală;
  • Leziuni ale plexurilor nervoase (plex brahial, plex lombosacrat);
  • Mononevrite prin compresiune, de încarcerare, profesionale și prin poziții prelungite (nerv radial, median, cubital, obturator, femuro-cutanat, crural, sciatic, facial);
  • Polineuropatii;
  • Poliradiculonevrite;
  • Sechele după poliomelita acută epidemică.

5. Afecțiunile vasculare periferice

• Sindromul de ischemie periferică de stadiul I sau II;
  • Sindromul Raynauld, livedo reticularis, acrocianoza;
  • Insuficiență circulatorie venoasă periferică de stadiul I sau II;
  • Sechele postflebitice superficiale la 3-4 săptămâni după puseu, sau în cazul celor profunde, la 6 luni după puseu.